Acasa la Letea

Cateva poze din satul Letea. Le-am facut in timp ce umblam dupa caii salbatici.

~ by bogdangreavu on September 1, 2008.

11 Responses to “Acasa la Letea”

  1. Real Romania.

  2. superbe pozele! Cam asta e singurul comentariu pe care pot sa il fac dupa un post de-al tau. Le studiez ca poate se lipeste si de mine ceva.

  3. Multam fain Cristi! Ma straduesc.

  4. ce focalizare la a doua fotografie…foarte interesanta!e ceva foarte ambiguu!

  5. te-am adaugat in reader

  6. pentrumine inseamna “acasa”
    am copilarit acolo pana la 10ani! nu am mai fost in sat de peste 20 de ani. Imi este foarte dor si de aceea caut poze cu satul Letea!

  7. asta este satul meu…si ce daca nu va place…da el este frumos

  8. ai talent

  9. foarte frumoase…eu merg in fiecare an acolo si imi place la nebunie!!! este ceva foarte deosebit….un loc care merita vizitat!

  10. La Letea este superb
    Merita sa mergeti sa vizitati acel colt de Delta, este cel mai frumos loc din Dobrogea si Delta

  11. Femeia cu gastele este formidabila!

Leave a Reply

 
