Una, alta…

In ultima vreme am fost cam lenes si nu stiu cum sa ies din starea asta. Am mai facut poze ici si colo si in general am fost nemultumit. Trantesc mai jos cateva poze poate ma ia cineva la suturi si imi revin.

01 Noul acvariu din Tulcea

10_resize

00_resize

02 Red Bull Local Hero Tour

13_Skate

14_Skate

03_Skate

15_Skate

03 Expozitia de harti vechi de la Muzeul Cotroceni

Harti_Vechi_05

Harti_Vechi_12

04 Pod de lem acoperit in Judetul Bistrita Nasaud

_MG_1623

05 Amestecate

_MG_1987

_MG_0457_resize

_MG_0428_resize

_MG_0478_resize

_MG_2414_resize

_MG_0329_resize

_MG_2780_resize


~ by bogdangreavu on June 1, 2009.

4 Responses to “Una, alta…”

  1. Hello Bogdan, amazing photos! – I have my favourites already. I hope you do not mind that I will visit your blog on a regular basis 🙂 It was really nice to meet you in Bucharest last week. Cheers, Ola

  2. Hei, ma uitam printre fotografiile de pe blog , si mi-am amintit ca antepenultima fotografie din acest articol ne-ai aratat-o si noua la curs la Tulcea . Sunt doua poze la fel, numai ca in aceasta de aici este focalizata chitara, iar in cealalta este focalizata fata care sta jos 😀 . Da, apropo :)) Sunt Roxana de la Tulcea, de la cursul de fotografie . Fain blog :* !

  3. Este “n” oara cand vad poze din acvariu iar eu n-am reusit inca sa ajung…
    Btw…foarte frumoase pozele si succes in continuare!

Leave a Reply

 
