Pestera Ciur Ponor

~ by bogdangreavu on October 28, 2008.

8 Responses to “Pestera Ciur Ponor”

  1. Wow Bogdan, these are awesome pictures. It looks like you got really close to the bat. 1 John 2:5

  2. super faine pozele…mult succes in continuare 😉

  3. time for a new post 🙂

  4. tare zona..am fost pe acolo….cunosk zona ca-n palma:d:d:d

  5. Suprbe poze, am citeva facute la Pestera Ursilor si in citeva alte pesteri dar nu sint chiar atit de perfecte

  6. Faine poze!
    Am fost acolo am si eu cateva poze de pe sectorul cu protectie A

  7. Felicitari pentru frumoasele fotografii din tara noastra draga.De ce nu le afisezi si pe Facebook Bogdane?Noi din strainatate vom fi mandri sa promovam tara noastra prin fotografiile tale…

  8. Este la noi in Romania? Este frumoasa 🙂 imi place..

Leave a comment